Kínok Kínja 2017: Beszámoló + Teljes eredménylista

E-mail  Nyomtatás
2017. május 07.
  |   Szerző: VELO.hu

A Kínok Kínja mezőnyverseny Magyarország sokak által nagyon várt hegyi „egynaposa”, hiszen kevés olyan verseny van, ami ennyire igénybe veszi a versenyzőket – a név kötelez! 15. alkalommal rendezték meg ezt az eseményt, ami szintén jelzi, hogy mennyire sikeres rendezvény.


A verseny előtt két nappal nagyon rossz időt jósoltak, mely előrejelzést szombatra finomították a meteorológusok, szerencsére ez utóbbi vált be, szinte egyáltalán nem esett a verseny alatt, bár a reggeli csapadék az erdős részeken csúszóssá tette az utakat.
 

 

 

 

Két távot alakítottak ki a rendezők, a rövid 24 km-es az U13-U15-U17 és a Senior 1-2 versenyzőket dolgoztatta meg, mindenki másnak „maradt” a hosszú, tehát a 100 km-es táv, 1465 m szinttel (saját mérés szerint 98,5 km, 1615 m szint). A nevezés gördülékenyen ment, a rajtcsomagban: chip, rajtszám, póló, BalatonSzelet és egy Sió bújt meg.

 

A rajtot egy kis intermezzo zavarta meg, a rendező nem hivatalos információi szerint a Két-Bükkfa nyeregnél a budapesti rendőrség autója várja majd a versenyzőket és fényjelzés használata mellett betartatja a kresz szabályait, ami alatt a 40 km/h korlátozást is értette. Felhívták a versenyzők figyelmét, hogy amennyiben ez a forgatókönyv valósul meg, úgy a dobogós helyezéseket a Két-Bükkfa nyeregnél lévő sorrend határozza majd meg (ezért is található az eredménylistában egy plusz oszlop, Két Bükkfa fejléc címmel) – annyi kikötéssel, hogy a teljes távot teljesíteni kell majd.

 

Az, hogy ez valóban így lesz-e, még a verseny folyamán sem tudták megmondani, így az első mászásnál gyilkos tempót diktáltak az elöl lévő versenyzők, aminek köszönhetően teljesen szétrázódott a mezőny. Szerencsére nem korlátozták a versenyt semmilyen módon a rendőrök, így a végeredményt az eredeti, Esztergomban lévő célkapuig dönthették el a résztvevők.


A távot 3,5 perc előnnyel, közel 37 km/h átlaggal Peák Barnabás (DKSI) nyerte, egy kisebb üldözőboly tagjai, név szerint Kriván András (Epronex) és Dina Dániel (Cube-Csömör) előtt. ezzel az elmenéssel ért be Pályi Csaba (Bátorfi), negyedik helyen.


A szervezők jövőre egy teljesen új távot ígértek, mely a kiváló útbiztosítással, impozáns rajt-helyszínnel (esztergomi Bazilika) és a tapasztalt szervezőgárdával egybekötve borítékolható siker lesz.

 

Teljes eredménylista a letölthető fájlok között pdf és excel formátumban

 





Tetszett a cikk? Ossza meg ismerőseivel:



Letölthető dokumentumok:

kinok17.pdf (108 KB)

Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.


Felhasználó név:
Jelszó:
  
Szöveg:
Kérjük írja ide a képen látható karaktereket:

Eddig hozzáfűzött kommentek:

2017.05.13. 22:51
Azért ez hogy van már. "Szolgálunk és védünk" - olvasható a rendőrségi autókon. Azonban itt mintha csak a saját fejük után mennének:
"A rajtot egy kis intermezzo zavarta meg, a rendező nem hivatalos információi szerint a Két-Bükkfa nyeregnél a budapesti rendőrség autója várja majd a versenyzőket és fényjelzés használata mellett betartatja a kresz szabályait, ami alatt a 40 km/h korlátozást is értette. Felhívták a versenyzők figyelmét, hogy amennyiben ez a forgatókönyv valósul meg, "
Egyébként sem kivitelezhető, mert 1 rendőr autó nem tud mindent betartatni, másrészt ha trafipax lenne, akkor sincs elöl rajtszám, hátulról meg állítólag nem tudnak mérni. Szóval fura a rendőrség hozzáállása. Inkább az autópályákon járőröznének és kiszednék az oda nem valókat....

2017.05.08. 15:13
Bár a szöveges részből az ő eredményük kimaradt, nem mellesleg kb. 30 női induló is volt!
Al-Saidi Leila, Köllő Zsuzsanna (Epronex-Bike Hungary), Temela Eszter (Epronex) lett a befutó sorrend.

2017.05.08. 13:55
A szervezők előtt le a kalappal, ugyanis bő 3 hete voltunk páran ismerkedéses "pályabejáráson". Akkor azt tapasztaltuk, hogy egyszerűen életveszélyes volt az ereszkedős szakaszok nagy része. Írtunk a szervezőknek és ahogy a hétvégén tapasztaltuk a komolyabb kátyúk javarészt el lettek tüntetve, már ami a tankcsapdákat illeti. Nyilván ettől az út még úgy silány és borzalmas sok helyen ahogy van, de erről nem a szervezők tehetnek.

2017.05.08. 12:54
Ebben a jovore uj utvonalon megy a versenyben az a szegyen (nem a szervezokre nezve), hogy a Maroti erdei utnak (amit az erdogazdasag javitgatott ki telen) fenyevekkel jobb a minosege mint az Egom-Marot 11-es foutnak!!! illetve a K/B-Egom 1111-es utnak. De az Esztergom tablan belul levo utminoseg is egy vicc kategoria (sot sztem mar az alatt van) ami bevasarloaruhazak mellett van, csak nehogy ugy jarjon ez a verseny is mint a Matra-kor h annyira hagyja lerohadni az uthalozatot a Kozut/Megye/Varos hogy egy idore fel kelljen fuggeszteni a verseny megrendezeset. (mondjuk lassan, vagy mar ott is tartunk, az egesz orszagra igaz lehet ez a megallapitas...)

2017.05.07. 22:48
Tisztelt Menyhért Ferenc!

Köszönöm, hogy felhívta a figyelmem a szervezői hiányosságról.

Rendkívül sajnálom, hogy ez történt.

A jövőre nézve mindenképp orvosolni fogom, és értékelem az építő jellegű kritikát!

A szervezői hiányosságról intézkedem, és a következő rendezvényünk ennek megfelelően cselekszünk.

Sportbaráti köszönettel:

Szűcs György
EKKE TEAM



2017.05.07. 21:54
A verseny után az Esztergom-Kétbükkfa útvonalon talátam egy BTWIN 320 kilométerórát, ha valakinek hiányzik, írjon a mate1981@gmail.com címre.

2017.05.07. 21:08
Kitűnő szervezés volt. Az azért mindenképpen meg kell említenem – rövid táv esetén - , hogy a lassú rajt nem az, hogy egy Dacia 50-el végigrohan a városon. Ez azt jelenti, hogy hátullévők akik tényleg lassú rajtra, felvezetésre az éles rajt előtt bevárásra számítottak rögtön jelentős hátrányba kerültek. Ezen a többi hasonló versenyhez hasonlóan változtatni kellene, vagy rögtön éles rajttal indítani.
Ezt a bejegyzést több társam nevében írom.






Görög-szigettúra 2016. Görög-szigettúra 2016.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 10200 m
Nehézségi fok: 7
Célpont: SVÁJC 2015. Célpont: SVÁJC 2015.
Távolság: 960 km
Szintkülönbség: 13500 m
Nehézségi fok: 9
Déli-Kárpátok 2015. Déli-Kárpátok 2015.
Távolság: 999 km
Szintkülönbség: 12000 m
Nehézségi fok: 8






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések