Kialakultak az idei évre tervezett Amatőr Kupa sorozat állomásai, és időpontjaik.
A 12 tervezett viadalból álló sorozat első állomására a hagyományok szerint Tihanyban kerül sor március 21.-n, majd három időfutam után következik a salgótarjáni viadal. A május közepén rendezett Kínok Kínját a tavalyi évhez képest egy héttel elcsúsztatott Tour de Pelso követ, majd a gyömrői, tatabányai és szerencsi mezőnyversenyek következnek. Az augusztus végére tervezett Pilis Kupa állomása jelenleg még engedélyeztetés alatt van, az azonban bizonyos, hogy az amatőr szezon ismét a dobogó-kői hegyi időfutammal zárul majd!
Mindenkinek jó felkészülést kívánunk!
A részletes versenynaptárat megtaláljátok korcsoportokkal, a versenyszervezők adataival a csatolt pdf dokumentumban!
| Esemény időpontja |
Esemény neve | Helyszín | Versenytáv rövid (km) | Versenytáv hosszú (km) | |
| 1 | március 21. | Félsziget Kupa | Tihanyi félsziget |
16, 25 | 61, 73, 86 |
| 2 | március 28. | GreenZone Békás-Budapest Bajnokság |
Tahitótfalu | 18 | 18 |
| 3 | április 4. | Stop Cukrászda Időfutam | Tarján | 15 | 30 |
| 4 | április 25. | IX. Péti Nagydij | Pétfürdő | 21 | 21 |
| 5 | május 2. | V. Tarján Kupa | Salgótarján | 27 | 80 |
| 6 | május 16. | Pilis Kupa II forduló, Kínok-Kínja | Esztergom | 6 | 110 |
| 7 | június 5. | Tour de Pelso - Pelso Kupa | Siófok | - | 204 |
| 8 | június 20. | GIANT KUPA | Gyömrő | 30 | 80 |
| 9 | július 11. | Turul Kupa | Tatabánya | 30 | 100 |
| 10 | július 24. | Szerencs Nagydíj | Szerencs | 30 | 80 |
| 11 | augusztus 29. | Pilis Kupa III forduló | ? | ? | ? |
| 12 | szeptember 26. | Pilis Kupa IV forduló, hegyi időfutam |
Esztergom | 14 | 14 |
Megj: A Pilis Kupa harmadik fordulója jelenleg még engedélyeztetés alatt
Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.
| 2010.02.14. 20:50 | |
| Tisztelt Sporttársak! Elolvasva a hozzászólásokat a magam részéről arra jutottam, hogy mindenkinek igaza van. Igazat adok annak a fiatal amatőrnek, aki túl keménynek találja az "amatőr versenyeket", amelyek lehet, hogy nyílt versenyként vannak meghirdetve, tehát bárki elindulhat rajta (a jól felkészült profi is ). Ebben az esetben tisztában kell lenni azzal, hogy itt a tisztes helytállás is dicsőség, itt nem nyerni kell! Igaza van annak a kedves sporttársnak is, aki vehemensen védi mundér becsületét, de szerintem ez szükségtelen, mert ezzel csak azt éri el, hogy a " nem zörög a haraszt" effektus lép életbe. Azt azért leszögezhetjük, hogy a jó anyagi háttér és a "szellős" munkahely (edzési lehetőség) mindenképpen előnyt jelent az amatőrök között. Az amatőr versenyek rendezésénél, már többször javasoltam a Szenior OB rendezése során jól bevált KORCSOPORTOS pár perces csúsztatással történő indításokat. Ezzel, a versenyek jóval biztonságosabbá tehetők, és mivel vélhetően a hasonló felkészültségű és korú versenyzők egyszerre indulnának a verseny mindenki számára élvezetesebb lenne. Szerintem, ezekért az előnyökért mindenki szívesen fizetni pár Ft-al több nevezési díjat is. Aki részt vett a 2009-évi gyömröi versenyen, ahol a mezőnyt "lassú rajt"-tal a város szűk utcáin indították több száz különböző felkészültségű és korú kerékpáros részvételével - tudja mire gondolok. Természetesen az ilyen egyszerre történő indítás a korcsoportonkénti értékelést is esetleg irreálissá teheti, hiszen, a "bátrabb" versenyző jelentős előnyre tehet szert, ha a mezőnnyel tud utazni. Sajnos a cél előtt én is belekeveredtem egy bukásba, amely kórházat, műtétet, több hetes kihagyást, táppénzes állományt jelentett. Szeretném még egyszer megköszönni a Columbia Ac 2000 és a többi versenyzőtársamnak a segítségét, akik a versenyben a cél előtt megálltak és segítségemre siettek. Én továbbra is - a mezőnyversenyek esetében - az átgondoltabb szervezésben és lebonyolításban látom a megoldást. Amatőr versenyekről lévén szó gondoljunk arra, hogy nem életre - halára kell küzdeni. Szerintem hozzászólásaihoz mindenki bátran leírhatja a nevét, hiszen amit leír azt meggyőződésből teszi. | |
| 2010.02.14. 20:50 | |
| Tisztelt Sporttársak! Elolvasva a hozzászólásokat a magam részéről arra jutottam, hogy mindenkinek igaza van. Igazat adok annak a fiatal amatőrnek, aki túl keménynek találja az "amatőr versenyeket", amelyek lehet, hogy nyílt versenyként vannak meghirdetve, tehát bárki elindulhat rajta (a jól felkészült profi is ). Ebben az esetben tisztában kell lenni azzal, hogy itt a tisztes helytállás is dicsőség, itt nem nyerni kell! Igaza van annak a kedves sporttársnak is, aki vehemensen védi mundér becsületét, de szerintem ez szükségtelen, mert ezzel csak azt éri el, hogy a " nem zörög a haraszt" effektus lép életbe. Azt azért leszögezhetjük, hogy a jó anyagi háttér és a "szellős" munkahely (edzési lehetőség) mindenképpen előnyt jelent az amatőrök között. Az amatőr versenyek rendezésénél, már többször javasoltam a Szenior OB rendezése során jól bevált KORCSOPORTOS pár perces csúsztatással történő indításokat. Ezzel, a versenyek jóval biztonságosabbá tehetők, és mivel vélhetően a hasonló felkészültségű és korú versenyzők egyszerre indulnának a verseny mindenki számára élvezetesebb lenne. Szerintem, ezekért az előnyökért mindenki szívesen fizetni pár Ft-al több nevezési díjat is. Aki részt vett a 2009-évi gyömröi versenyen, ahol a mezőnyt "lassú rajt"-tal a város szűk utcáin indították több száz különböző felkészültségű és korú kerékpáros részvételével - tudja mire gondolok. Természetesen az ilyen egyszerre történő indítás a korcsoportonkénti értékelést is esetleg irreálissá teheti, hiszen, a "bátrabb" versenyző jelentős előnyre tehet szert, ha a mezőnnyel tud utazni. Sajnos a cél előtt én is belekeveredtem egy bukásba, amely kórházat, műtétet, több hetes kihagyást, táppénzes állományt jelentett. Szeretném még egyszer megköszönni a Columbia Ac 2000 és a többi versenyzőtársamnak a segítségét, akik a versenyben a cél előtt megálltak és segítségemre siettek. Én továbbra is - a mezőnyversenyek esetében - az átgondoltabb szervezésben és lebonyolításban látom a megoldást. Amatőr versenyekről lévén szó gondoljunk arra, hogy nem életre - halára kell küzdeni. Szerintem hozzászólásaihoz mindenki bátran leírhatja a nevét, hiszen amit leír azt meggyőződésből teszi. | |
| 2010.02.14. 20:04 | |
| Elkeserítő, ami itt folyik! Ahányszor előjön ez a téma, 3 hozzászólás után beindul az anyázás arról, hogy a magyar "profi" az hol és mennyire profi, és mennyire doppingol. Engem meg ez marhára nem érdekel. Tisztelem azt, aki hozzám képest "profi" - de jó lenne, ha a hazai körülmények között is "csak" amatőrök (hobbi outisnak is nevezhetitek, mindegy) is kapjanak valami hozzájuk/hozzánk illő versenylehetőséget. Unom, hogy lesajnálnak, és durván ócsárolják az amúgy tényleg nem nagy teljesítményemet. Én/mi is szeretnénk a magunk 32-37-es átlagunkkal jóízűt versenyezni. És menjen a francba aki arra figyelmeztet, hogy ne akarjak versenyezni, meg hogy menjek túrázni, ha nem tudom felvenni a hazai profik (vagy "profik") tempóját. Biztos, hogy ő sokkal többet tett a magyar bringás sportért, mint én - de attól még más is szeretheti ezt a sportot. És ezeket a másokat sem kellene ilyen durván leugatni. Szóval 60 évesen hol a fenében induljak hazai amatőr versenyen, ahol nem bántanak, és megvárnak a végén a rendezők? 32-35-ös átlagra vagyok képes. És nem két versenyből szeretnék választani! | |
| 2010.02.13. 22:14 | |
| A hozzászólások között olvastam, hogy több maratoni távu, ill. idejü verseny kellene. Készüljetek becsülettel, mert koraősszel 24 órás, körpályás versenyt rendeznek Baranya megyében. Részleteket rövidesen megtudhatjátok a weblapokon. A profi és amatőr vitához csak annyit. A rendezőkön múlik, hogy külön értékelik a licence igazolvánnyal rendelkező elit versenyzőket és a hobby futamba nevező abszolut amatőröket. Csak 3 db tiszteletdij vagy érem szükséges ehhez, amit a nevezési dijak minden bizonnyal fedeznének. | |
| 2010.02.13. 20:54 | |
| Kedves Zsolaaa! Azt, hogy mi számít doppingnak és mi nem, hadd döntsék el azok, akik értenek is hozzá. A tiltott szerek listája mindenki számára hozzáférhető (http://www.wada-ama.org/Documents/World_Anti-Doping_Program/WADP-Prohibited-list/WADA_Prohibited_List_2010_EN.pdf), így könnyen ellenőrizheted, hogy a táplálékkiegészítők többsége nem tartalmaz tiltott anyagot. Azt pedig ugye Te sem gondolod komolyan, hogy mindenki, aki kicsit kitűnik az átlagból, doppingol. | |
| 2010.02.11. 09:41 | |
| Megkövetek és tisztelek minden amatőr kupán tisztán induló sportolót. Tavaly egy amatőr kupa futamon indultam ahol érezhető volt hogy a csapatok játszanak a mezőnnyel. 10 éve kerékpározom, tavaly 10 ezer km-t mentem Jövőre megpróbálok minél több versenyen résztvenni és nem leszakadni. cuccolás: most nincs időm rá hogy felsoroljam hányféle táplálékkiegészítőt szed egy hazai csapatban induló közepes eredményekkel rendelkező ember szerintem valahol ez is doppingnak számít | |
| 2010.02.10. 13:54 | |
| Zsolaaa ezeket ugye nem komolyan írod? Ugyan mutasd már meg ki az aki itthon Contadornak született! És milyen profik húzzák a sort itthon amatőr versenyen? Egyedül a beton profi csapat. Többiek mind ugyanúgy munka vagy iskola mellett csinálják mint te. Egyszerűen többet/jobbat edzenek, jobb za alkatuk hozzá, több a tapasztalatuk, mint neked. És pontosan az ilyenek mint te azok akik ahelyett, hogy felnéznének azokra akik nyerik a hazai verenyeket csak csíráskodnak, meg köpködnek, hogy áá biztos kokszol. Az itthoni szint bőven nem követeli meg azt, hogy kokszoljál. Mert piszok gyenge a magyar mezőny. (Utóbbi évekbe azért szépen elkezdtünk fejlődni.) De mi értelme is lenne?? Itthon egy árva buznyákot nem kapsz érte. Sehol nem lesz nyereséges az, hogy itthon kerékpározol. Én tapasztalatból tudom, hogy koksz nélkül is lehet verenyt nyerni. Kellett pár év mire eljutottam arra a szintre, hogy komolyan bele tudjak szólni az elejébe, márcask azért is mert idősödni kellett kicsit. Arról pedig nem a """profik""" tehetnek, hogy te egyedül kullogsz hátul. Ugyanis ha te vagy az amatőr és te egyedül mész leszakadva, akkor rajtad kívül mindeki profi?? Nem lehet, hogy csak szimplán több munkát fektetnek bele és ezért erősebbek? Ja, neem biztos kokszolnak. Igen persze. Ez a gyenge emberek gyenge kifogása. Visszatérve a betonosokhoz, amikor amatőr kupa futamon voltak, akokr is max 2-3 emberük volt itt. Azok is általában bent csücsültek a mezőnyben (kivétel kb. Ciráki, KK) és próbálkoztak egyszer-egyszer általában sikertelenül. És miért is baj az ha van tempó? Nem az erősebb, jobb versenyzőktől lehet tanulni? Nem annak van sportértéke, ha az elvileg erősebbet legyőzzük? Neeem annak, ha kizárunk mindenkit az indulásból aki erősebb nálunk és utánajól megnyerjük a versenyt, vagy még azt is elbénázzuk... Akik szerintem idén legtöbbet kontrollálták a mezőnyt az a fradi, de ők meg messze nem nevezhetők profinak, mind1ikük dolgozik mellette. Csak ha nem tűnt volna fel kicsit régóta csinálják. És mitn az bbizonyosodott ők em verhetetlenek, szóval túlzás, hogy fölényesen szivatnák az amatőröket, mivel ők is azok. Nem egyenlőek az erőviszonyok?? Mutass egy olyan versenyt ahol egyenlőek az erőviszonyok. A VERSENYNEK az a lényege, hogy megmutassa ki a jobb. Ha valaki jobb akkor már nem egyenlőek... És a legjobb, hogyha a fradi itthon szivtja a magyar mezőnyt, de kint perceket kapnának amatőr versenyen, akkor ők mitől is lesznek profik, ha a körülményeik sem olyanok és mint írtad még amatőrök is megverik őket kint??? Ja mert ők csúnyák és kokszolnak és nem hagynak érvényesülni 0 bringás múlttal. Nem csíráskodni meg mutogatni kell, hanem kimenni edzeni, csinálni alázattal és egyszer majd csak lesz belőle valami. Ha meg nem, akkor majd kitiltatod az erősebbeket. Vagy ha nem akkor majd szólj és megvárunk. Na most mennem kell epóért, mert elfáradtam az irkálásban Üdv: egy """kokszos profi""" | |
| 2010.02.10. 08:21 | |
| AD4: nem mindenki születik Contadornak és nem mindenki cuccol ezért holott lehet hogy 200-as pulzussal hiába dolgozza ki a belét is leszakad mikor a profik meghúzzák egy egy emelkedőn | |
| 2010.02.10. 08:16 | |
| hememe: A tud bolyban menni kifejezést arra értettem hogy nem egyedül egyéni időfutam formájában hanem bolyban tudtja teljesíteni a versenyt az ember. Végülis a bolyozás az országúti kerékpársport sava-borsa Az osztrákoknak sem jobb a technikai tudása elismerem, de ott sokkal többen kerékpároznak és nem csak egy nagyon kis réteg (itthon 1-2 ezer ember lehet aki versenyzik) sportja ez mint nálunk. Ergó nem is lehet elvárni ilyenszintű felkészültséget. Ott az is vesz fullos kerékpárt aki csak néha teker és nem az országúti kerékpár az élete. A többivel nagyjából egyetértek | |
| 2010.02.09. 22:03 | |
| Vicces1: Szerintem nem jó példák az olasz versenyek. Igazad van abban, hogy ott is szétkapják a mezônyt, de írod is, hogy az a mezôny több ezres. Akkor? Az amatôr megtalálja magának a kereket. Magyarországot össze sem lehet hasonlítani az olasz viszonyokkal. Egy GP Friulin azért indul el például a Zalf (olasz ificsapat), hogy pontokat gyûjtsön ami alapján év végén a szövetségtôl nem kis pénzt kap. Illetve a Zalfban Giorgio azért fogja kipörgetni a belét is, hogy esetleg következô évben a Flaminiában, vagy a MGK Cinelliben, vagy -urambocsá- a Liquigasban legyen novello. Az olasz szövetség által rendezett versenyeken az elsô 15 pénzdíjazásban részesül, nem beszélve a tárgynyereményekrôl. A motiválást és a pénzügyi mozgásteret nincs is értelme összehasonlítani a magyar viszonyokkal. Illetve Olaszországban minden második héten van verseny, északon 60 km-es körzetben több verseny közül választhatsz, hogy hol állsz rajthoz. A formádhoz választhatsz versenyt, az edzésmunkádba építheted a megfelelô eseményt. (szint, táv, várható mezôny). Ehhez képest amikor Magyarországon úgy érsz célba, hogy már a mezôrôl is összeszedték a zsámolyokat, amik a dobogó voltak, sôt, már cigizve pakolják a molinókat egy halványkék ifára, akkor következô évben ott nem indulsz. | |
| 2010.02.09. 21:35 | |
| Tisztelt Zsolaaa!Ne beszélj már ilyen hülyeseégeket mert rossz hallgatni(olvasni) azt a töménytelen sok sületlenséget amit összehordasz.Ad1.Az osztrák és szlovák versenyek messze nem annyival jobbak mint az itthoniak.Az osztrák versenyek tuti népesebbek és kissé keményebbek is.De azért annyira nem egetverőek.Hogy tudnak bolyban menni?Hát ez kissé nem igaz.Tapasztalatból bátran merem mondani hogy az osztrák amatörők átlagos technikai szintje nem üti meg egy amatőr kupán tapasztalható átlagot.Gyakori látvány hogy bivalyerős amatörők hajmeresztően haladnak a mezőnyben.Szinte horrorfilmbe illő látvány néha.Hangsúlyozom hogy az átlagos szintről beszélek...AD2.Számos országban nem választják szét hogy profi vagy amatőr.Jó amatörők szerintem el tudnak bringázni a mezőnyben.Végül is nem nyerni mennek oda az amatörők hanem tanulni,fejlödni.Nem neked kell majd az elején tolni a tempót úgysem.Anslusszban meg szebb az élet...AD3:Dopping?!Azért olyan jól nem megy amatöréknél hogy nyeljék a cuccokat.Talán egyszer tájékozodj az árakat illetően is.Támer Kolos?Ezt most kár elővenni...De megnyugodhatsz,a "jobb" tömegnövelő fehérjeporok nem mentesek a szteroid származékoktól sem.Jobban nő kopaszagyú izma akkor jbban veszi a cuccot a "bádiboltban".Ezért a gyártók bizony beletesznek ezt-azt.Erről a sportkórházban tudnának neked néhány sztorit mesélni....AD4:Ha te a képességeidnek megfelelően akarsza bolyban haladni akkor ne járjál kerékpárversenyre.Sőt semmilyen versenyre sem.Az nem arról szól hogy hurrá élvezzük az életet,jó idő van,süt a nap és guruljunk egy kicsit.Persze csak ne túl gyorsan mert az már fárasztó...Menjél túrázni "tesókám"(vicces után szabadon...) | |
| 2010.02.09. 17:01 | |
| 1. az amatőrök között sokan szednek valamit ez nem mindig egyenlő a kokszolással, de kérdezz meg egy profit hányfajta teljesítménynövelő táplálékkiegészítő vackot szed amiről az átlagembernek fogalma sincs 2. A Dolomitokban meg Fertő körön lehet hogy szétkapták a mezőnyt de az ott indulók 90%-a tudott bolyban menni. Nem érdekelt mi volt az élbolyban mert kényelmesen a képességeimnek megfelelő bolyban tudtam menni. Ott van kultúrája és nem 100-an hanem többezren indulnak egy versenyen. Az utóbbi időben inkább oda járok el,de örülnék ha lenne pár hasonló magyar maraton is. | |
| 2010.02.09. 14:52 | |
| De Te ezt írtad:"Az itthoni mezőny legnagyobb része szed valamit úgyhogy lehet hajtani hogy ne légy utolsó" akkor most egy Am.Kupa mezőny 180 emberkéjéből hányan kokszonak tesó? A többiben, amik ugyan nem a Te gondolataid, vannak igazságok, de elárulom, ha kimész egy osztrák vagy olasz maratonra ott ugyanúgy indulnak erős félprofi csapatokból és ugyanúgy szétkapják a mezőnyt, vagyis jobban! (Fertő tó maraton, Pinarello, Dolomit stb.) Mégis elindulnak rajtuk több ezren! Fehérváron a Szenior OB-n valamint a Fehérvár Kupán, tavaly Intersport Kupa viszont megkötés, hogy licences versenyzők nem indulhatnak! Mégis inkább az AmKupa fordulókra járnak el a mingók több100-an magukat szívatni! Na ezért engedik a versenyszervezők, hogy induljon bárki! | |
| 2010.02.09. 12:28 | |
| idézet "A korabeli Szövetség ezzel szemben magasról tett az egészre, hagyta, hogy mintegy vadhajtásként egy mára hatalmas tömegeket megmozgató amatőr kerékpársport fejlődjön ki Magyarországon. Később az MKSZ (még később MKSZSZ) már arra is képtelennek bizonyult, hogy kellő számú és színvonalú versenyt szervezzen tagszervezetei igazolt versenyzőinek, így ismét egy valós igényt teremtettek: az igazolt versenyzők idehaza versenyezni szerettek volna. Kapva kapott az alkalmon az amatőr versenyek szervezőinek aránylag egységes csapata, és versenyeik többségét nyílttá tették a licenccel rendelkező igazoltak számára is. Így alakult ki hát az a helyzet, hogy jelenleg Magyarországon a versenyek 70%-a esetében egy mezőnyben várja a rajtot a nyíregyházi gépkezelőként dolgozó Szabó Józsi, és a külföldön profiskodó hazai születésű bringás – nevezzük Tóth Pistának. Bár egyikük sem tehet erről a szituációról, véleményem mégis az, hogy Szabó Józsi jelenléte számomra sokkal indokoltabb ott, abban a mezőnyben, mint az általam amúgy nagyra becsült Pistáé. Egyszer találóan úgy fogalmaztam meg a helyzetet, hogy a Pistához hasonlók tönkreteszik az „amatőrök játékát”. Mondhatom ezt azért, mert én már akkor is játszottam, amikor még tényleg az amatőröké volt a homokozó. Baromi jó versenyek voltak, ahol azonos képességű emberek egyenlő esélyekkel, csak a saját érdekeiket nézve a heti meló után hétvégén hatalmasakat csatáztak. Aztán megjöttek a profik meg a félprofik, és beleléptek az ovisok homokvárának kellős közepébe… A legdurvább csapatmunka, félpercenkénti álszökések, percenkénti tempóváltás, ordibálás – ha valamit Szabó Józsi netán nem úgy csinálna, ahogyan nekik tetszik. A végeredmény: az Europe-Tour versenyző által megszerzett kétesen csillogó győzelmi érem, miközben a nyíregyházi gépkezelő tíz kilométer után elhányja magát a tempótól, 15 km-nél leszakad, végül pedig 32-es átlaggal ér célba. Igaz, hogy mielőtt Pistáék megjelentek volna, ugyanezen a versenyen 37-es átlagot hajtott a főmezőnnyel, közben jól érezte magát, és az utolsó hegyen még sprintelni is volt kedve. Józsi csalódottan vonatozik hát haza, a sufniba vágja a bringáját, és vasárnaponként ezentúl a kocsmában ül… Kinek jó ez? A Józsiknak nem, az biztos… " | |
| 2010.02.09. 12:02 | |
| http://t-t-rouleur.freeblog.hu/archives/2008/06/18/Jozsik_es_Pistak_-_merenges_a_hazai_amator_statuszrol/ egy link ami szerintem a megoldás lenen nálunk is csak szerintem mi ettől nagyon messze állunk sajnos.... | |
| 2010.02.09. 11:43 | |
| Menj ki egy magyar versenyre ahol egy Fradi vagy P-Nívó nem szivatja fölényesen a magyar amatőröket. Más kérdés hogy egy külföldi amatőr versenyen súlyos perceket kapnának. Én nem azt mondtam hogy ne induljanak hanem azt hogy induljanak külön az amatőröktől. Értem én hogy kevés a magyar verseny meg a mezőny de akkor sem jó ez így. Nem beszélve arról hogy a kezdők helyezkedésével is gond lehet egy ilyen mezőnyben. | |
| 2010.02.08. 18:18 | |
| Egyébként meg azt is megkérdezném mélyen tisztelt "zsolaaa" hogy például T.Kolos mikor indult el amatőr versenyen? Előbb informálódni kéne mielőtt nekiáll az ember okoskodni.De érdekes itt mindig ez van.Bármilyen hírt is tesznek ide fel a magyar kerékpársporttal kapcsolatban jönnek a negatív vélemények.Ilyen hozzáállással nem lehet mit kezdeni!:S | |
| 2010.02.08. 18:14 | |
| Arról az ember had ne tehessen már hogy diák vagy esetleg jól fizető állása van. Arról nem is beszélve hogy nagyon sok "profi" is munka mellett csinálja az egészet csak van olyan aki mögött több tíz éves kemény munka áll!:) | |
| 2010.02.08. 15:51 | |
| Nem egyenlőek az erőviszonyok. Van aki munka mellett csinálja heti pár órában, meg van aki diák vagy milliomos és teker évi 20 ezret, vagy egyesületi és viszik minden versenyre. | |
| 2010.02.08. 13:27 | |
| A Veloval nincs is semmi baj, korrekt. Máshol van a baj. "Ott nagyobb sikerélmény érne és nem fogja pár profi csapat szétziliáni amatőröket" Magyarországon nincs profi csapat! Ami van ott sincs fizetés, szóval nincs profi csapat Mo-n!!! Lelkes amatőrök vagyunk mindnyájan, sajnos! | |