Móni blogja

MonCHI blogja: Eljött a nagy nap, a Maraton2008.05.26. - A nagy nap előtti két napon már nem tekertem, ahogyan azt Zerge tanácsolta. Nagyon izgultam, hogy jó legyen az idő, ha esett volna, nem tudom, mi lett volna a vége… Aggódtunk a szállás miatt (már előző héten is minden tele volt), de pénteken sikerült foglalni szobát a szilvásváradi hegyi panzióban a stadiontól 500 méterre.





2008.05.10. - További tervek Zergétől: Szerda 1, 5 óra benne közepesen (70-80%= 149-162) 30+20 perc közte 10 perc pihi könnyűn (60-70%= 136- 148), előtte utána pedig nagyon könnyűn (50-60%= 122-135) tekerés Csütörtök: tenisz Péntek: Pihi

MonCHI blogja: Bringázás, már edzésterv alapján2008.05.08. - 2008. 05. 06. kedd. Első megtervezett edzésem Hétfőn délután szerettem volna tekerni egyet, de elmosta az eső. Este megérkezett Zerge első edzésterve. Az edzések a pulzuszónákra épülnek fel. Szerinte elméletileg a számolt max pulzusom: 191. Elméletileg a minimális pulzusom: legyen 56. (Full eltalálta, ennyi volt az ősöknél a hagyományos vérnyomásmérőn (a vérnyomás 105/60 ).

2008.05.03. - A hosszú hétvégére nem akadt bringás társam. Gyönyörű idő volt pénteken, gondoltam, egyedül nekivágok a környéknek. Bár valaki a napokban azt mondta, ez egy magányos sport, én éreztem az edzőpartner hiányát. Ha már jobban megy, lehet, hogy jó lesz egyedül is, de most nagyon hiányzott a „húzóerő”.

MonCHI blogja: Pályaszéli élmények a Buda Maratonon2008.05.02. - 2008.04.30 és 05.01.: Egy kedves jó barátom megjegyezte, az elmúlt napokban teljesen megváltoztam, már csak azt nézem, milyen az idő, süt-e a nap, mehetek-e bringázni . Azt feleltem, a május biztosan ennek a jegyében fog telni, aztán meglátjuk, beleszeretek-e és eztán ettől leszek függő, vagy jöhetnek a vízi sportok a nyári melegben. Április utolsó napján napfényes időben indultunk fel a Normafára, de ismét jól eláztunk 

MonCHI blogja: Megvan az edző és a pulzusmérős óra is2008.04.30. - 2008. 04. 29. Kedd. 3.nap Ma reggel olyan üdén, frissen ébredtem fel 6 óra alvás után ébresztőóra nélkül, mintha legalább 12 órát átaludtam volna. Erőnléti edzésként tenisszel kezdtem a napot. A dinamikus mozgás meghozta a légszomjat, szerintem jó tesz az általános erőnlétnek Órákig eszembe sem jutott a cigi… és amikor később rágyújtottam, fájt tőle a halántékom...

Felkészülés 0-ról a Szilvás Marcira2008.04.30. - MIÉRT? A Velo.hu bringamagazin és honlap ügyvezetőjeként, egyre inkább foglalkoztatnak a tömegeket érintő bringás kérdések. Bár a szívem a versenyekhez húz, felismertem, foglalkozni kell a mindennapi, „közönséges” témákkal is. Azokkal, melyek emberek százezreit érintik. Ilyen például a dohányzásról való leszokás (amivel szerencsére a stábom egy tagjának sem volt még gondja). Jött tehát a gondolat, itt a tavasz és a jó idő, alkossunk valami maradandót, valami olyat, ami a dohányosok mindennapjait mutatja be. Vagyis inkább a gyógyulásukat a kerékpározás által. A koncepció mögé kitűztünk egy célt, szükségünk van egy nőre, aki fiatal, csinos, sportos, de ettől függetlenül dohányzik és emberemlékezet óta nem ült kerékpáron. Mivel lehet ezen változtatni? Először is kell neki inspiráció, felszerelés, edzésterv, szakmai és baráti segítség, valamint egy kitűzött cél. Utóbbi nem más, minthogy pontosan 30 napos felkészülés után vajon végig tud e menni a május 25.-i Szilvásvárad Maraton rövidtávján? A felsorolt „hozzávalók” közül minden viszonylag gyorsan összeállt, most már csak az emberen múlik, kibírja e a terhelést. A következő 30 napban Karsai „Chi” Móni blogját olvashatjátok a velo.hu honlapon, aki a felkészülés örömeiről, nehézségeiről, tapasztalatokról, pszichológiai és élettani hatásokról és végül, de nem utolsó sorban a Szilvás Marci-ról számol majd be nekünk. Egyetlen dolgot kértem tőle, mindent írjon le, semmit se tartson magába, hadd lássuk, mi az ami egy dohányos „szívét nyomja”. Reméljük a most indított téma sokaknak segíthet majd, hogy Mónihoz hasonlóan a kerékpárt válasszák a dohányzás helyett. Én bízom benne, hogy neki és másoknak is sikerülni fog! Üdvözlettel: Szilasi László

A második nap és az első karcolás2008.04.28. - A vasárnapot kihagytam, annyira fájt a fenekem. De hétfőn du. megkértem öcsémet, szedje le az első kereket, mert csak így fér be a csomagtartóba. Összerakni nem tudtam, segítséget kellett kérnem. A terepen való rázkódástól, vagy valami más miatt be kellett állítani a fékeket és a váltót. Az ülést is.

Bringaátvétel és az első tekerés2008.04.26. - Előző este komoly bulizás volt, de mivel előre le volt egyeztetve a reggel fél 9-es bicikli átadás, nem volt mit tenni, le kellett küzdeni az álomkórt és a másnaposságot, felkaptam egy tréninget és menni kellett.





Tour de Bakony Tour de Bakony
Távolság: 70 km
Szintkülönbség: 450 m
Nehézségi fok: 7
Szezonzáró a Bükkben 2012. Szezonzáró a Bükkben 2012.
Távolság: 60 km
Szintkülönbség: 1300 m
Nehézségi fok: 6
Mátra-körtúra 2013. Mátra-körtúra 2013.
Távolság: 95 km
Szintkülönbség: 1950 m
Nehézségi fok: 6






Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések