Blog Bikeexpress? (vagy inkább, slow?)
Úgy tűnik, valahogy nincs szerencsém a magyarországi webáruházakkal. Még akkor sem, ha nem vásárolok. Történt a minap, ami már lassan egy hónapja volt, hogy az áruház internetes elérhetőségén feltettem pár kérdést, remélve, hogy választ is érdemlek, és kapok is.
Ez nem történt meg a mai napig, ami ha jól számolom éppen a 26.-k.
Nem vagyok türelmetlen (nagyon), de azért a levelem megírása után eltelt egy hétben, ismét megkérdeztem, hogy „tényleg nem kapok választ?”
Hallgatás!
Ami számomra érthetetlen. Hiszen, minek van az elérhetőség a honlapon, ha semmire sem lehet használni? Azt nem hiszem, hogy a kérdéseim olyan bonyolultak lettek volna, hogy a mai napig nem sikerült választ találni rá, és azt sem hiszem, hogy becses személyemnek szól a hallgatás. De, akkor miért? Valahol még régebben olvastam, hogy a fent nevezett áruházzal több vásárlónak is volt már konfliktusa, meg nem érkezett termékek, késések, és egyéb kommunikációs anomáliák miatt. Tehát, nem ez volt az első eset, és talán nem is az utolsó.
Valaki egy kommentben azt írta, hogy be kell menni személyesen, mert a Bikeexpress tulajdonképpen nem is webáruház, hanem egy nagyon jó hangulatú család, és az üzletben minden kérdésre, problémára megoldást találnak a rendkívül segítőkész, és kedves fiúk. Biztos így van. Sőt, bevallhatom, hogy magam is jártam már a Horváth utcában, és tényleg nagyon kellemesen elbeszélgettünk, és nagyon jól éreztem magam a megújult üzletben.
De!
Ha jól sejtem, nem mindenki teheti meg, hogy személyes tiszteletét tegye az áruházban.
Ők hogyan tájékozódjanak, érdeklődjenek, kérdezzenek?
Ha nem az interneten keresztül. Nem a XXI. Században vagyunk?
Még egy apróság, ami talán csak az én véleményem.
Ha én valakitől kapok egy levelet, bármilyen okból, és az lehet akár teljesen értelmetlen, vagy értelmezhetetlen,
én mindig válaszolok rá.
Vagy így, vagy úgy.
Mert én még ezt tanultam. A tiszteletet. Ami ezek szerint már nem trendi.
Nevezzük nevén a gyereket, szerintem ha valaki nem válaszol egy neki írt levélre, az BUNKÓ! Így ahogy leírtam.
Nem érdekel, hogyan válaszol, akár el is küldhet a francba, de választ várok, mert emberek vagyunk.
És, ha én megtisztelek valakit a kérdésemmel, kérésemmel, (s talán a vásárlásommal is), azt is elvárom, hogy választ kapjak. Biztos bennem van a hiba, de én már csak ilyen régimódi vagyok.
Csak javasolni tudom a fent nevezett cégnek, hogy nyugodtan vegye le az elérhetőségei közül az, info@bikeexpress címet, hiszen nem használják.
Ja, és a nevüket nyugodtan változtassák Bikeslow-ra!
Vajon miért rendelek mindig külföldről?
Kérjük, írja meg véleményét:
Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.