BLOG 2012, az osztrákiát megjárt bringák

Időpont: 2012. május 31. csütörtök 21:42
Szakág: Országúti

A negyedik nap pihenéssel telt, megbeszéltük, hogy csak egy kis kört megyünk, mondjuk oda föl - mutatott Csaba egy 1,5 mm-es falura a szemben lévő hegyen:) És így is lett, úgy 53 km-et mentünk együtt. (Én délután még elgurultam fotózni a környéket, így nekem 66 km lett, amiből 30 volt fölfelé, ez 1338 szintet jelentett.) Előtte azonban bringatakarításba kezdtek a népek, és megragadtam az alkalmat és a telefont, hogy megörökítsem, milyen kerékpárokkal mentünk.

Kezdeném a sajátommal, amin egy spéci hajtókar volt, a Miche gyártmánya, és kovácsolt karbonból készül. Ezt úgy érték el a mérnökök, hogy a kovácsolt alu karra ragasztottak egy karbonmatricát, és elnevezték Primato Cabon Evo Max-nak. Ez 210 euro, és pont azt tudja súlyban és mindenben, mint a Race Evo Max, amin viszont nincs karbon matrica, ezért az csak 140 euróba kerül. Nekem nem került pénzembe, mert kölcsön kaptam, de azért 70 ojró különbséget soknak tartok egy karbonmatricáért:)))

Diavetítéshez kattints a képre

A tányérok 52/34-es kiosztásban vannak, ezt én találtam ki. Gond nélkül működött, pedig jól látható, hogy még a két tányér sem áll ugyanúgy, vagyis nincsenek szinkronban a fogak a váltáshoz. Persze ez csak a Dura lánc miatt lehetett:))) Még az átdobót sem kellett állítani, mert simán vitte ezt a különleges áttételt is.

Jöjjön Kriszta bringája, egy alu Giant. Sokan megegyeztünk abban, hogy nem vennénk Giantot, és az aluból is inkább jobb, ha sörösdobozt gyártanak, de ez a gép gyönyörű:

Diavetítéshez kattints a képre

Full Ultegra, szóval igencsak ajánlott vétel. Ami nekem nagyon tetszett, hogy a kiegészítők színe tökéletesen harmonizált egymással:

Diavetítéshez kattints a képre

Diavetítéshez kattints a képre

Diavetítéshez kattints a képre

Következzen Ildi gépe, egy Colnago CT1:

Diavetítéshez kattints a képre

Ez egy titán-karbon váz, és anno csak a váz volt 1000 euro, szóval van különbség a tojváni gép és a talján kézi munka között. Meg hát az alapanyag, ugye...

Diavetítéshez kattints a képre

Diavetítéshez kattints a képre

Még a helyi bogár is a hegesztést csodálja:

Diavetítéshez kattints a képre

A pedál Speedplay, kicsi, de jó értelemben véve igénytelen:

Diavetítéshez kattints a képre

Egy baj van mindössze, relatív nehéz hozzá cipőt találni. De ettől még a bringa csodaszép:

Diavetítéshez kattints a képre

Istvánfőnök szintén Colnago rajongó:

Diavetítéshez kattints a képre

de ő férfi lévén a muffos megoldásokat favorizálja:) Meg is lehet érteni, a Master örök:

Diavetítéshez kattints a képre

Diavetítéshez kattints a képre

Csak a csőszett formája megér pár perc nézelődést:

Diavetítéshez kattints a képre

Ami viszont múlandó, az a Record titán váltókanala:

Diavetítéshez kattints a képre

bár már vagy két éve így jár vele, szóval azért nem olyan rossz konstrukció ez, de akkor is, egy csúcsmodelltől többet várnánk, nem?

Maradva az olasz csúcsoknál, jöjjön egy Pinarello Paris, amit Csaba hajt:

Diavetítéshez kattints a képre

Majdnem olyan szép, mint az enyém:))) bár lehet, hogy hamisítvány. Nézzük csak meg jobban a hajtókaron a feliratot:

Diavetítéshez kattints a képre

...ajjajj! Lehet, hogy egy igazi Csájnárelló, amit a neten árulnak az ügyes kis sárgák? Nem, mindössze a "mester" aki az airbrush festést csinálta, nem tud pontosan másolni:)))

Egyébként nagyon szép a kerékpár, még külön fékkargumira is beruházott a büszke tulaj:

Diavetítéshez kattints a képre

és persze a fékek is passzolnak színben:

Diavetítéshez kattints a képre

Maradunk taljániában, egy másik kitűnő márka, a De Rosa Avantja. Ezt Gyuri szokta hajtani, ha Kéménd felé tekerünk, jó eséllyel összefutunk vele:

Diavetítéshez kattints a képre

Először nem itt akartam lefotózni, de "ne egy talicska legyen már a háttér és ebben a tulajnak teljesen igaza volt:))) 

Ez már 11 fokozat, hajtásnál, váltásnál úgy szól, mint egy kórus:

Diavetítéshez kattints a képre

Következzen szintén egy Pinarello, Tomi FP2-es gépe:

Diavetítéshez kattints a képre

Bár ez egy alsó kategóriás modell a palettán, azért még igen kiválóan lehet vele menni. Egy baja van, a gazdája nem sok figyelmet fordít a bowdenekre...

 

A pizzáktól menjünk a csigaevők felé, Look 461:

Diavetítéshez kattints a képre

ez onlineCsabi büszkesége, és bizony, igen kiváló gép ez is. Ez is muffolt váz, de karbon. Szintén Campa Chorus, aminek a működőképességét mi sem bizonyítja jobban, minthogy a soron-láncon még rajta volt a tavalyi dzsuva. Cserébe kapott egy Ness XP07 stucni-kormányt, ami alig 350 gramm, viszont 450 ojró, és betonmerev:

Diavetítéshez kattints a képre

Csabi annyira Campa hívő, hogy még a pedál is ProFit:

Diavetítéshez kattints a képre

ami elég ritka madár nálunk. A kulacstartók viszont Look gyártámányok, elég extrán néznek ki:

Diavetítéshez kattints a képre

Ami viszont valódi különlegesség, az a visszapillantó-tükör:

Diavetítéshez kattints a képre

Diavetítéshez kattints a képre

Ez tökéletes integráció, és Csaba szerint teljesen jól lát vele hátra. Az biztos, hogy nem lóg ki a síkból, és nem is sérülékeny! Mivel mindig megy a vita az olasz és a japán tábor között, ezért itt a végső érv a Campa mellett: hegymenetben kisujjal lehet kistányérra tenni, illetve lefelé váltani lószoláshoz. Bemutató:

Diavetítéshez kattints a képre

Diavetítéshez kattints a képre

GÁBOR, figyelsz???

 

Jöjjön egy acélváz, aminek mi, többiek örültünk, mert mi lett volna, ha egy hajtáshatékony, könnyű karbonvázzal megy a kedves János??? Így is alig tudtunk menni vele:

Diavetítéshez kattints a képre

9-es Campagnolo Veloce, Record agyakba fűzött Ambrosio felnik, és az első kerék merevítve. Ilyet eddig vagy pályakeréknél, vagy a 4000 ojrós fullkarbon  Lightweight keréknél láttam:

Diavetítéshez kattints a képre

53/39-es tányér, mert aki erős, annak nem kell kompakt. Még az a szerencse, hogy hátul neki is ott volt a 29, mert különben dugámba dőltem volna:) - bár nem csak én. Azt azért érdemes megnézni, hogy milyen tiszta a hajtásrendszer!

Diavetítéshez kattints a képre

 

Jöhet Vercsa bringája, ami szintén talján, szintén acél, egy Coppi. Bár ha a jó Fausto ezt látja fentről, akor vélhetően nevet változtat:

Diavetítéshez kattints a képre

A pici lánynak legalább felraktak egy kompakt kart, így azért mégsem alázott meg minket annyira a hegyeken:) Mellesleg szerintem ez a legolcsóbb, még működőképes kompakt hajtómű, amit érdemes megvenni, a Vero:

Diavetítéshez kattints a képre

és érdemes itt is megnézni a hajtásrendszert, ragyog:

Diavetítéshez kattints a képre

 

Jöhet egy német gép, amit Gábor tekert. Az egyetlen Sram felszereltségű bringa volt, viszont a legkönnyebb az összes gépből - Canyon Ultimate CF Pro:

Diavetítéshez kattints a képre

Shimano RS80 kerekek, amik szintén nagyon pillesúlyúak:

Diavetítéshez kattints a képre

és a Force váltó, ami simán lerakja a 16%-on a láncot a sor és küllők közé:

Diavetítéshez kattints a képre

Lehet, hogy ezért olyan könnyű?

Diavetítéshez kattints a képre

vagy csak így jobban áfolyik rajta az eső? Na mindegy, Gábor is SPD pedállal nyomja, amit én hosszú távon nem bírok megérteni:

Diavetítéshez kattints a képre

 

Vissza a taljánokhoz, Mundi Gyuri Mata karbonja:

Diavetítéshez kattints a képre

Általa fűzött DT kerekek, mert a megbízhatóság fontos! Gyuri sem gyenge legény, azt az 55-ös tányér bizonyítja:

Diavetítéshez kattints a képre

Vagy csak eltanulta Zsigától a hülyeséget? :))) Mindenestre lefelé profi szinten megy, én csak álmodok olyan lejtmenetről, amire ő képes. Egyre többen használunk aero kormányt, nekem határozottan kényelmesebb felfelé, és ha karbonból van, akkor kiállva hajtásnál bizony könnyít is a tekerésen:

Diavetítéshez kattints a képre

Mondjuk a Pinarello betekerő egy Matán nem mutat, de mindegy:)

 

Jöjjön Dani Coppija, ami Ultegra felszereltséget kapott:

Diavetítéshez kattints a képre

kivéve a kompakt kart, ami Tiagra. Mondjuk ez a működésén nem vehető észre, tavaly én ilyennel mentem ezen a környéken, igaz, FSA tányérokkal használtam, mert azok feketék:)

Diavetítéshez kattints a képre

Ő is aero kormánnyal megy, FSA Wing Compact:

Diavetítéshez kattints a képre

Diavetítéshez kattints a képre

A pedálja viszont Ultegra, szinte nincs is súrlódása, olyan könnyen forog:

Diavetítéshez kattints a képre

 

Az tehát látszik, hogy mennyire különbőzek a kerékpárok, amikkel mentünk. Az, hogy nem a gépen múlik, csak félig igaz. Természetesen föl lehet menni szinte bármivel a nagy hegyekre is, de azért egy komoly karbonváz, komoly felszereltséggel nagyot dob az ember teljesítményén. Meg ugye az sem mindegy, hogy mennyire hervad el az ember fia vagy lánya egy-egy brutálisabb szakasz után, és mennyire van kedve másnap, harmadnap, hatodnap is felülni a kerékpárra.

Összességében jelentős műszaki hiba nem volt, az egy láncszakadást, és defektet kivéve, minden bringa kiválóan teljesített, akár csak a tulajdonosaik:) Illetve volt egy küllőlazulás, de arról majd később, akkor viszont az is kiderül, hogy mire jó a láncbontó.

 




Kérjük, írja meg véleményét:

Vélemény írására csak a regisztrált felhasználóknak van lehetőségük. Amennyiben hozzá szeretne szólni a cikkhez, kérjük regisztráljon, és jelentkezzen be.


Felhasználó név:
Jelszó:
  
Szöveg:
Kérjük írja ide a képen látható karaktereket:

Eddig hozzáfűzött kommentek:

« 1 | 2 »
2012.06.11. 22:06
"Nemaddiga!" Nekem 52/12 volt fönt, és Lienzig Simoncsabival és Istvánfőnökkel hárman forogtunk elöl, 50-55 között haladva. De pl. én tavaly 50/12-vel mentem, és emlékeim szerint nem bírtak felérni rám. (A tévedés joga prolongálva.)
A Laluskák nem számítanak már, Kéménden elhangzott a tuti elbánási mód:)))

2012.06.10. 13:21
Lajos!
Nem dorogi Gyuri bringáján az a sonkaszeletelő 55-ös tányér az kell, mert hátul ha jól tudom 13-29-es sorral ment. Az kell oda hegyről lefelé+pl.Lienzig. Ez kb.az 50/12-esnek felel meg. Ha nem ezzel megy, szétpörgeti az agyát :-D az ember a hegyek lábáig. Én jártam így, mikor ott voltam egykor. 100feletti pedálcsapással pörgetni az 50/13-at nem egészséges ott. :-D
Pisti még emlékszik rá biztos, amikor egy német gyerek is beállt hozzánk a 11-28-as Sram Red cuccával, és persze a karbon FOCUS csodával. Egy szemet nem volt hajlandó ennek ellenére elől menni, hanem utazott. Lienz-nél meg a szállásnál eltűnt. :-)
Szóval CT kell oda, de egy 11-től kiosztott sor is.

Laluska tesók sora meg persze, hogy ragyog. Szerintem mindkettőnek új a sor+lánc. Verának meg a hajtókar is. ;-)

2012.06.07. 08:55
Ha valakit érdekel:
http://www.aspirevelotech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=RBM_1001&Category_Code=MIRROR
Szállítással együtt kb. 50 USD

2012.06.03. 22:53
Lajos megint nagyot alkottál :) jó volt olvasni a blogjaidat.onlinecsabi hátra kukkolója usá-ból származik.kipróbáltad ? tényleg jó egyébként
még jó hogy én nem mentem, hanyatt estél volna az én bicómtól :)

2012.06.03. 21:56
Kedves Lajos!

Hülyeség lenne vitatkozni tök szubjektív dolgokról, nekem sok alu váz is tetszik (és sok nem), és a karbonok között is vannak gyönyörűek és kevésbé. Egyébként meg azzal bicajozunk, amit megengedhetünk magunknak.Ezért (is) van nekem alu-karbon vázam kettő is.Bár az egyik nem lenne, ha nem törik össze a szépséges Pinarello acél vázam.(Kölcsönadtam én marha!) A lényeg, tekerni kell mindegyiket!

ui. A hydroforming nem csak a szépség miatt van, a merevséget is jelentősen befolyásolja.

2012.06.03. 10:58
Nekem alu vázas bringám van (Cube), 10 éves.Ezidő alatt megkapta a magáét...Most kiállva hajtva olyan, mint a gyurma, de lealább megtartotta azt a "kiváló" tulajdonságát, hogy rossz úton ráz, mint az áram... :-) Érik a csere karbonra...

2012.06.03. 09:32
guerciottI.
Sajnos a tények makacs dolgok. Ha egymás mellé rakom az acél, a titán, és karbon vázamat (esetleg a titán-karbont), akkor bizony az acél a legkecsesebb. Utána jön a titán, aztán a karbon. Tehetünk melléjük aluvázat, az kétszer akkora lesz átmérőben, mint a többi, elég, ha megnézed Kriszta bringáját. Az alu azért lett népszerű, mert olcsón gyártható, és ez bizony a maximalizált profit társadalmában nagy szó, lásd a Giant találmányát, a slopingot. Azért vastagok a csőátmérők, mert ilyen átmérőből oldható meg a vékony falvastagság, vagyis a könnyű súly, és emellett a merevség. Azután jött a hydroforming, hogy érdekesebbek legyenek a formák, és megint lehessen növelni az eladásokat. Létezik vékony csöves karbonváz, lásd - szintén Giant - Cadex vázak, vagy Colnago C50. De ahhoz, hogy hajtáshatékony legyen, a középrésznél merevnek kell lennie, és ezt vélhetően a nagyobb átmérővel érik el ott is. Vagy nem elég hatékonynak lenni, annak is kell látszani, és emiatt nagyok a tengelynél a karbonvázak? Nem tudom.
De ez egy szubjektív írás, és nekem nem tetszenek az aluvázak, neked meg igen:) Bár a nevedből ítélve neked sem aluvázad van:)))

2012.06.02. 23:43
Sziasztok!

Hát biz' nem gondoltam volna hogy ekkora bárányságokat olvasok itt az alu vázakról.Vastag csövek? Legalább annyi csúnya vastag "csöves" karbont látni , mint alut.És a karbonok a középrésznél igen gyakran nagyon rondák, nagy buci csokiöntetek.Szerintem.De egyébként klassz a beszámoló, köszönjük.

2012.06.02. 19:53
Köszönöm a felvilágosítást és a tanácsokat, pfú de okos vagyok már:)))

2012.06.02. 18:36
Az XL, 60-62cm váznak felel meg. Alkalmi vétel, magas embereknek. Anti merre vagy?

2012.06.02. 18:33
Kisütött a Nap! Nem kell már a sárvédő.

Vhk30
Valóban jó vétel lett volna. Elméletben kettőt vettem. Sőt, az elektromos Dura-Ace változatra is beneveztem, hiszen az 999 euró volt.
Nem itt lehetett kapni azt az olcsó Giant-et, aminek nem írhatom le az árát? :-)

Jaro1979
Még van, ha jó az XL.
http://www.hergarden.de/angebote/rahmen-mega-sale/1692/argon-18-gallium-rahmenset-weiss-rot-xl-/-2011?c=5331


2012.06.02. 16:18
Bocsánat, de én igazoltan nem tekerek most: blogot alkotok:)
Meg az idő is olyan, hogy fölszereltem a sárvédőt az Olmóra:(((

2012.06.02. 15:27
Jaro1979

Úgy nagyjából egyetértek itt az előttem szólókkal. Kérdés a pénz.
Aluból én Cannondale alatt nem vennék. Érdemes figyelni, főleg télen, hogy milyen akciók vannak erre-arra!
Pl.egy német boltban 2600 euróról le volt árazva az Argon Gallium Pro karbon váz 1000 euróra!!! Ami a csúcs váza a kanadai cégnek. Villa + kormánycsapágy + nyeregcső + a saját fejlesztésű a-head kiegészítő gyűrűk. Egyértelmű, hogy ilyenre le kell csapni, ha van valakinek befektetni való pénze, és szeretne egy jó vázat. Akkor a Cannondale helyett ez. Jó darabig minden méretet árultak is, de a német sem a pénztárcája ellensége, és így elkapkodták. :-)
Szerintem nagyon ütőképes vázak, triatlonisták+országúti csapatok is nyomulnak vele. Ez lenne az:

http://www.cyclingnews.com/features/photos/pro-bike-lucas-eusers-team-spidertech-p-b-c10-argon-18-gallium-pro

Alu helyett inkább akkor egy ilyen! ;-)

2012.06.02. 14:09
Karbon, bocsánat!

2012.06.02. 14:08
Nem is értem. Mindenki itt ül a gép előtt? Miért nem tekertek?

Visszatérve a karbon vázakra, valaki mondhatna véleményt a C12-es vázakról. Mind minőségben, mind használhatóságban, természetesen olyan, aki esetleg már régebben használja. Árban elérhető, a design szerintem még bőven javítható lenne. Például a festése, de tény, hogy ma talán ez a legolcsóbb karbon kerékpár az országban. Ha már így reklámozom, egy éves tesztelésre nem kaphatnám meg?
Acél után, a titán? Még a színével is megbékélnék.


2012.06.02. 13:46
Jaro1979:
Köszi az elismerést, de nagyon messze vagyok én a profiktól! Szerintem karbon, és nem alu. Az alu egy kiváló anyag, ha sörösdobozt, montit, ruhaszárítót, hajtóművet, dugóhúzót kell gyártani, országútra szerintem az acél, titán, karbon való. Most ezzel biztosan sokan vitába szállnak, de nekem van mind a négy anyagból való vázam, és pár métert mentem is velük. Igaz, hogy aluból csak montim van. A legnagyobb bajom az aluval, hogy vastag, nem szép egy országúti váz vastag csőből. (Persze ellenpéldának ott van Kriszta Giantja.) Az acélváz éppen azért szép, mert kecses, klasszikus, évtizedekig használható, javítható. A titán időtlen, örökéletű, merev! ugyanakkor egyben kényelmes is, és szintén javítható. Persze ha hülye az ember, akkor ezt is tönkre lehet tenni, lásd én. Itt egy írás a titánról, ha érdekel a dolog, én követtem el még régebben:

http://velo.hu/index.php?modul=blog&kod=92&kezd=60

de elég, ha megnézed Ildi Colnagóját: gyönyörű! Aztán a karbon ugye, ami a legújabb anyag. Bővebben a vázról, a karbonról itt olvashatsz:

http://velo.hu/index.php?modul=blog&kod=131&kezd=40

Számomra ideális, különösen, mióta a kormány és a stucni is karbon. Merev, de mégis elnyeli az út egyenetlenségeit, sokkal hajtáshatékonyabb, mint az acél vagy a titán vázam. Persze nagy különbségek vannak ám a karbon vázak között is, volt anno egy karbon Moser vázam, azt egész egyszerűen nem szerettem, másnak meg pont megfelelt. Hogy eltörnek-e? Nézd, egy idő után minden elhervad, mert maga az anyag fárad el, de azért nekem van bizodalmam egy olyan vázban, aminek 46/négyzetcenti a szakítószilárdsága. Három éve használom, teljes megelégedéssel, és ha rám szakadna a lottófőnyeremény, biztosan vennék legalább egy Dogmát:)
Abban igaza lehet a velósoknak, hogy nem érdemes megvenni az adott cég legdrágább vázát, mert ugye az a csúcs, amit versenyzésre találtak ki, tehát vélhetően ezeken az utakon nem lenne olyan hosszú az élettartama. Ezzel viszont szemben áll az, hogy te nem nagyon tudsz olyan terhelést adni egy váznak, mint Scarponi vagy Kittel. Ismerek egy srácot, aki iszonyat sokat megy évente, majdnem annyit, mint a profik. Neki volt még olyan Trek váza, ami az első karbonszériák közé tartozott, évekig hajtotta, és minden baj nélkül adta el. De találkoztam pár éve nyaralás alatt 1988!!-ban gyártott Kestrel vázzal, ami bár kőnehéz volt a mai vázakhoz képest, de még mindig hibátlanul működik.

Tehát az én véleményem az, hogy karbonváz, neves gyártótól, a mindenféle kínai izéket el kell felejteni, mert nem tudhatod, hogy milyen minőségellenőrzésen (ha van ilyen egyáltalán) megy keresztül az adott váz.

2012.06.02. 13:28
Na, Lajos profi erre most aztán válaszolhatsz. :-)
jaro1979
Szerintem erről bővebben tudna neked nyilatkozni vhk30 barátunk, aki már tört el egy alu vázat. Nem is rosszat, akkoriban az Altec2-es csőszett igen jó márka volt. De, ha valaki erős. Amúgy szerintem bármit el tudsz törni.
A Lajosnak még a titánt is sikerült.
Szerintem az alu fáradékony, a karbon merevebb és erősebb, főleg a mai technológiával készültek. Árban már nincs nagy különbség, de nem akarom elvenni a profik kenyerét. Ehhez én amatőr vagyok.


2012.06.02. 13:21
Tomi, Fausto Coppi az egyik legnagyobb versenyző volt, anno a II. világháború utáni időkben. 5 Tour, 2 Giro, és számtalan egynapos verseny győztese, az olaszok "il campionissimo" vagyis a Bajnokok Bajnoka névvel illették. Ezek a vázak nem az ő (utódai) termékei, mint pl. a Colnago, De Rosa, Wilier, Pinarello, Moser, stb, hanem valaki csak megvette a névhasználati jogot, és vázakat gyárt Coppi matricával. (A Pantani vázak is így készülnek, ha jól tudom.) Nálunk a matuzmasternél - vajon léteznek még? - volt ebből egy rakat de nem voltak túl meggyőzőek, vagyis azért az árért lehetne sokkal jobbat is venni. Egy ismerősnek van karbon Coppija is, én azért a pénzért inkább mást vettem volna... De mindegy, örüljünk, hogy a droidika különítmény nem valami merev karbonvázon harcolt, mert még többet kaptunk volna tőlük:)

2012.06.02. 12:52
Tisztelt Lajos, te mint profi áruld el nekem melyik váz a jobb a karbon vagy az alu, ugyanis én már több helyen olvastam hogy a karbon idővel törékeny.Mi erről a véleményed?Előre is köszi a választ, és megjegyzem öröm olvasni a cikkeket amit írsz!

2012.06.02. 11:46
Én két kereket használok. Egyik a MOst Wildcat a másik a Fulcrum 7 (ezt vittem ki, mert ez kevésbé van használatban). Csak annyit, hogy mindkettő elég strapabíró, mivel ugye én 100+ kilóval terhelem, és eddig még nem szorultak centírozásra! :)

Lajos, a Coppi-s utalásodat elmagyaráznád, mert én azt nem vágom... :S Későn kezdtem a szakmát.

« 1 | 2 »
Blog

« 2014. október »
H K Sz Cs P Sz V
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031






Legaktívabb bloggerek
  • Magyar Lajos - Az utóbbi egy hónapban 1db blog bejegyzés.






18. Fertő tó Kör 18. Fertő tó Kör
Távolság: 117 km
Szintkülönbség: 100 m
Nehézségi fok: 1
Tour de Bakony Tour de Bakony
Távolság: 70 km
Szintkülönbség: 450 m
Nehézségi fok: 7
Szezonzáró a Bükkben 2012. Szezonzáró a Bükkben 2012.
Távolság: 60 km
Szintkülönbség: 1300 m
Nehézségi fok: 6




Velo.hu bringamagazin.
Biciklis hírek, tesztek, felszerelések, túrák és apróhirdetések